כמה עולה להתקין קמין בבית?

עלות התקנת קמין בבית תלויה בסוג הקמין שתרצו להתקין ובחומרים המשמשים בבנייתו.

ישנם שלושה סוגים של קמינים המותקנים לרוב בבית: גז, חשמל, ועצים. אם תרצו להתקין קמין גז, תצטרכו לקנות קו גז מקבלן מקומי תמורת כ-1,000$. התקנה של קמין חשמלי זולה יותר מכיוון שהיא דורשת רק חיווט שיכול להיעשות על ידי חשמלאי רק בסביבות 500 $. התקנת קמין עצים מגיעה בעלות הגבוהה ביותר שכן היא דורשת עבודת ארובה אשר נעשית לרוב על ידי לבנים או נגרים ועולה בסביבות 3,000 דולר.

התקנת קמין בבית היא משימה לא פשוטה. זה ידרוש קצת זמן וכסף. עלות ההתקנה תלויה בסוג הקמין שתרצו להתקין, בחומרים בהם תרצו להשתמש ובמיקום הבית שלכם.

עלות ההתקנה מתחילה מ-$3,000 עבור קמין גז או חשמלי בסלון. התקנת קמין עצים מתחילה ב-6,000 דולר. אם אתה מתקין קמין בוער גז טבעי או פרופאן בבית שלך, זה יעלה בכל מקום בין 10,000 ל-25,000 $.

קמינים הם תוספת אטרקטיבית לכל בית. הם מספקים חמימות, אווירה ומוקד לחדר. אבל לפני שאתם קונים קמין ומתחילים להתקין אותו, כדאי לקחת בחשבון את עלות ההתקנה.

עלות ההתקנה תשתנה בהתאם למורכבות הקמין שלך, האם הוא מופעל על גז או לא ואיזה סוג דלק הוא משתמש. עלות ההתקנה הממוצעת היא כ-3,000 עד 5,000 דולר עבור קמין חשמלי וכ-8,000 עד 10,000 דולר עבור קמין גז.

איזה סוגי בתים מתאימים לקמין?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא גודל האח. אם הוא קטן מדי, אז לא תוכל להתאים שום רהיט סביבו. כלל אצבע טוב הוא שהקמין צריך להיות גדול לפחות כמו אדם. הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא האם אתה רוצה או לא מדף האח מעל האח. יצירה זו יכולה להוסיף מגע אסתטי, אך יש לה גם יתרונות פרקטיים במונחים של בטיחות ונוחות. זה יכול למנוע חפצים ליפול לתוך האש וגם להקל על אנשים להגיע פנימה ולתפוס בול עץ או חתיכת הדלקה.

מדף האח יכול גם לעזור בבידוד על ידי שמירה על חום בתוך החדר במקום לאפשר לו לברוח דרך הארובה.

אחד מסוגי הקמינים הפופולריים ביותר הוא קמין בנייה מסורתי. אלה עשויים מלבנים והארובה עשויה מבטון או מלבנים. קמינים אלו עמידים מאוד וניתן להשתמש בהם בבתים מודרניים ומסורתיים כאחד.

סוג שני של קמין הוא קמין חשמלי, המכונה גם קמין מזויף. קמינים אלה משתמשים בחשמל כדי לייצר חום ואור, כאשר דגמים מסוימים משתמשים גם בגז או פרופאן. הם בדרך כלל זולים יותר מאשר סוגים אחרים של שריפות, אבל יכול להיות פחות עמיד מאשר סוגים אחרים אם לא מותקנים כראוי.

קמינים הם דרך מצוינת להוסיף קצת אופי לבית שלך. עם זאת, לא כל הקמינים מתאימים לכל סוג של בית. מאמר זה יבחן את סוגי הבתים השונים המתאימים לקמין ומה עליך לקחת בחשבון בעת רכישת אחד.

הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב עליו הוא המיקום של האח בבית שלך. ניתן למקם קמינים בדרכים רבות ושונות, אך חשוב שהם לא יוצבו ליד חלונות או דלתות גדולות משום שהדבר עלול לגרום לחדר להתחמם מדי וליצור בעיות עשן.

אולי שולחנות אש זה פתרון יותר טוב מקמין עבורכם?

האח מהווה מוקד קלאסי של הסלון וזו גם דרך מצוינת להתחמם בלילות החורף הקרים. אבל, אם אתם מחפשים אלטרנטיבה שאינה מצריכה שימוש בעצי הסקה ומייצרת פחות עשן, אז אולי שולחן אש הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

שולחנות האש הוא אח פתוח מודרני שיכול לשמש כמקור חימום או סתם כקישוט. יש לו תנור חימום חשמלי במרכזו, המחמם סלעים וגורם להם לפלוט גלי חום. גלי החום משתחררים לאחר מכן דרך פתחי אוורור בחלק העליון של הטבלה. העשן שמייצר סלעים מחוממים אלה כמעט ואינו קיים ולכן אין צורך לפרוק אותו מהבית שלך כמו שריפות עצים מסורתיות

חשוב לציין כי קמינים הם לא האופציה היחידה בכל הנוגע לחימום הבית. ישנן אפשרויות נוספות כמו שולחנות אש, שיכולים להוות אלטרנטיבה טובה למי שלא רוצה שיהיה לו אח בבית.

שולחן אש הוא אלטרנטיבה מצוינת אם אתם מחפשים משהו יותר עכשווי או מינימליסטי. הם גם נהדרים אם אתה חי באקלים שבו לא נהיה קר במיוחד, מכיוון שהם מייצרים חום ללא שימוש בלהבה פתוחה.

אח היא דרך מצוינת לשמור על הבית שלך חם ונעים בחורף. אבל זה גם יכול להיות מקור משמעותי לזיהום אוויר. בנוסף, עלות הפעלתו יכולה להיות גבוהה למדי.

שולחנות אש הם חלופה לקמינים שהם גם ידידותיים לסביבה וגם חסכוניים להפעלה. אלה אינם מייצרים פליטות או עשן, ולכן הם מושלמים עבור אנשים עם אלרגיות או אסטמה. הם גם לא דורשים כל סוג של אוורור, מה שאומר שאתה יכול להשתמש בהם בתוך הבית או בחוץ!

תוכן עניינים